Клінічна практика студентів 3 курсу у центрі ранньої соціальної реабілітації ХНА




Під час проходження клінічної практики студенти мали змогу попрацювати з дітьми в кімнаті «Матері та дитини», де все пристосовано для розвитку дітей до двох років (фізична терапія, масаж), приймали участь у проведенні занять з логоритміки (поєднання слова, руху та музики), яка дає змогу дитині розвивати пропріоцептивні навички, увагу, а також розвиток мовлення.


У кімнаті сенсорної інтеграції студенти допомогали спеціалістам проводити заняття, а такаж активно включались в проведення заняття. Проводили комплекс вправ на покращення вестибулярного апарату. Це все необхідно для того, щоб розвивати у дитині фізичні якості (силу, спритність, витривалість), а також психічні процеси (пам’ять. мислення, увагу, уяву).
 Діти з особливостями розвитку мали змогу отримувати необхідну допомогу та корекцію в команді фахівців та із застосуванням спеціальзованого обладнення. У роботі з дітьми використовували таке знаряддя: вертиколізатор, мотопед та звукове обладнення «In time», «Світ звуків». «Жива підлога» та обладнання для розвитку вестибулярного апарату: підвіс-платформа, гойдалка-балансир, гамак,підвіс-гніздо.
Протягом проходження клінічної практики, яка тривала 6 тижнів у Центрі ранньої соціальної реабілітації студенти здобули досвід з організації власної діяльності та діяльності пацієнтів. Самостійно проводили гоніометричні вимірювання, оцінювали м’язову силу за шкалою ММТ, біль за ВАШ, створювали обстановку довіри у спілкуванні, зацікавлювали та взаємодіяли с пацієнтами, викликаючі інтерес під час виконання вправ та тестів.