Клінічна практика студентів 3 курсу у центрі ранньої соціальної реабілітації ХНА
Під час проходження клінічної
практики студенти
мали змогу попрацювати з дітьми в кімнаті «Матері та дитини», де все
пристосовано для розвитку дітей до двох років (фізична терапія, масаж), приймали
участь у проведенні занять з логоритміки (поєднання слова, руху та музики), яка
дає змогу дитині розвивати пропріоцептивні навички, увагу, а також розвиток
мовлення.
Діти з особливостями
розвитку мали змогу отримувати необхідну допомогу та корекцію в команді
фахівців та із застосуванням спеціальзованого обладнення.
У роботі з дітьми використовували таке знаряддя: вертиколізатор, мотопед та звукове обладнення «In time», «Світ звуків». «Жива підлога» та обладнання
для розвитку вестибулярного апарату: підвіс-платформа, гойдалка-балансир,
гамак,підвіс-гніздо.
Протягом проходження
клінічної практики, яка тривала 6 тижнів у Центрі ранньої соціальної
реабілітації студенти здобули досвід з організації власної діяльності та діяльності
пацієнтів. Самостійно проводили гоніометричні вимірювання, оцінювали м’язову
силу за шкалою ММТ, біль за ВАШ, створювали обстановку довіри у спілкуванні,
зацікавлювали та взаємодіяли с пацієнтами, викликаючі інтерес під час виконання
вправ та тестів.